Zabiegi laserem frakcyjnym Lutronic eCO2

Laser frakcyjny CO2 to laser silnie stymulujący procesy naprawcze skóry a zwłaszcza produkcję nowego kolagenu. Dzięki temu zwiększa się jędrność, elastyczność i napięcie skóry. Laser CO2 wytwarza siatkę mikroskopijnych „dziurek” – obszarów odparowania tkanki. „Dziurki” zajmują zazwyczaj tylko kilka-kilkanaście procent powierzchni skóry, dzięki czemu proces gojenia się następuje błyskawicznie i bez powstania blizny, są jednak na tyle głębokie by silnie uaktywnić procesy naprawcze. Efektem czego jest odmładzanie skóry i wygładzanie zmarszczek oraz blizn.

co2-1

Większość pacjentów widzi poprawę jakości skóry już następnego dnia po zabiegu. Jest to efekt pozorny wynikający z niewielkiego obrzęku skóry, który napina zmarszczki. Na realne efekty trzeba poczekać minimum 2 tygodnie, kiedy pojawiąją się w skórze nowe włókna kolagenowe. Będzie ich przybywać do ok 8 tyg po zabiegu, w mniejszym stopniu proces przebudowy skóry po zabiegu może utrzymywać się jeszcze przez ok pół roku. Powstały na skutek zabiegu kolagen utrzymuje się trwale. Choć skóra po zabiegu nadal będzie podlegała negatywnym skutkom działania Słońca czy grawitacji to tym zabiegiem możemy jej odjąć co najmniej kilka lat.

co2-3

Wskazania do zabiegów laserem frakcyjnym CO2:

• zmarszczki, w tym „zmarszczki palacza”, „kurze łapki”
  • wiotkość skóry, „worki” pod oczami, pogłębienie fałdów nosowo wargowych, „chomiki”
  • wiotkość skóry ramion, dekoltu, piersi, pośladków
  • rozstępy,
  • blizny pourazowe i chirurgiczne
  • blizny potrądzikowe
  • uszkodzenie posłoneczne skóry, rogowacenie słoneczne
  • niektóre zmiany barwnikowe

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża i okres karmienia piersią